Doprava

CENY ZA Dopravné V ČR : 

AKCE do 8.3.2024 - poštovné ZDRAMA při objednávce nad 600 Kč při poslání přes Balíkovnu, Zásilkovnu a PPL ParcelShop s dodáním do ČR.

DOPRAVA PLATBA ZBOŽÍ 0-1000Kč ZBOŽÍ nad 1000Kč
Balíkovna bankovní převod/karta 65 Kč zdarma
Balíkovna dobírka 75 Kč 10 Kč
PPL výdejní místa bankovní převod/karta 64 Kč zdarma
PPL výdejní místa dobírka 99 Kč 35 Kč
Zásilkovna  bankovní převod/karta 79 Kč zdarma
Zásilkovna dobírka 114 Kč 35 Kč
Osobní odběr převod/karta/hotově zdarma zdarma

 

 

DOPRAVA PLATBA ZBOŽÍ 0-1500Kč ZBOŽÍ nad 1500Kč
Česká pošta bankovní převod/karta 109 Kč zdarma
Česká pošta dobírka 144 Kč 35 Kč
PPL  bankovní převod/karta 99 Kč zdarma
PPL  dobírka 134 Kč 35 Kč

 

DOPRAVA - přepravní služba PPL (do 24hodin):

Jakmile zásilku vyexpedujeme, obdržíte číslo zásilky e-mailem a můžete její pohyb sledovat na: http://www.ppl.cz . Zboží Vám bude doručeno do 24 hodin od expedice rychlou spediční službou PPL domů nebo do zaměstnání. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Před samotným rozvozem Vás bude telefonicky kontaktovat řidič PPL a domluví se s Vámi na přesném a Vám vyhovujícím čase rozvozu. V případě, že nebudete přítomni, Vám bude zanecháno oznámení o doručení a druhý den budete kontaktováni znovu. Pokud se neuskuteční doručení ani na druhý pokus, bude zásilka uložena na depu PPL po dobu 10 dnů. Na zanechaném oznámení bude uvedeno tel. číslo na depo PPL, kde si můžete vyžádat další bezplatné doručení.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci (PPL) na lince zákaznického servisu PPL tel.: 225 331 500. V případě reklamace NEVYHAZUJTE OBAL - je předmětem důkazního řízení. Prosíme Vás o postup dle stránek PPL https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&art_id=1663 . Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

 

DOPRAVA na pobočku PPL - výdejní místa ParcelShop (1-2dní):

Jakmile zásilku vyexpedujeme na Vámi v objednávce vybranou pobočku PPL PapcelShopu, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno na vybranou pobočku za 1 až 2 dny od naší expedice. Jakmlile bude zboží na vybrané pobočce připraveno k odběru, budete o tom vyrozuměni SMS zprávou a e-mailem. Balíček bude uložen na pobočce PPL ParcelShopu po dobu 7 dnů, kde si ho osobně vyzvednete. K vyzvednutí balíčku stačí v PPL ParcelShopu pouze sdělit kód, který Vám byl poslán na mobil (e-mail).

Pobočky PPL výdejních míst můžete zkontrolovat zde: https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist 

 

DOPRAVA na pobočku Balíkovny (1-3dní):

Jakmile zásilku vyexpedujeme na Vámi v objednávce vybranou pobočku Balíkovny, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno na vybranou pobočku za 1 až 3 dny od naší expedice. Jakmlile bude zboží na vybrané pobočce připraveno k odběru, budete o tom vyrozuměni SMS zprávou a e-mailem. Balíček bude uložen na pobočce Balíkovny po dobu 7 dnů, kde si ho osobně vyzvednete. K vyzvednutí balíčku stačí v Balíkovně pouze sdělit kód, který Vám byl poslán na mobil (e-mail).

Pobočky Balíkovny můžete zkontrolovat zde: https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu

 

DOPRAVA na pobočku Zásilkovny (1-3dní):

Jakmile zásilku vyexpedujeme na Vámi v objednávce vybranou pobočku Zásilkovny, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno na vybranou pobočku za 1 až 3 dny od naší expedice. Jakmlile bude zboží na vybrané pobočce připraveno k odběru, budete o tom vyrozuměni SMS zprávou a e-mailem. Balíček bude uložen na pobočce zásilkovny po dobu 7 dnů, kde si ho osobně vyzvednete. K vyzvednutí balíčku stačí v Zásilkovně pouze sdělit kód, který Vám byl poslán na mobil (e-mail).

Pobočky Zásilkovny můžete zkontrolovat zde: https://widget.packeta.com nebo  http://www.zasilkovna.cz/pobocky?closest=1

 

DOPRAVA - Česká pošta (1-2dní):

Jakmile zásilku vyexpedujeme, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno Českou poštou za 1 až 2 dny od naší expedice. Pokud Vás Česká pošta nezastihne při doručování zásilky, bude balíček uložen na poště po dobu 7 dnů.

 

OSOBNÍ ODBĚR

Osobní odběr zboží je možný na adrese: Myslotín 46, 39301 Pelhřimov. Předem si vždy domluvte den a čas osobního odběru na tel.: 565 433 433 nebo 773 140 572. Děkujeme.

 

CENY ZA Dopravné na slovensko : 

DOPRAVA PLATBA ZBOŽÍ 0-3000Kč (0-120€) ZBOŽÍ NAD 3000Kč (nad120€)
Kurýrní služba bankovní převod 149 Kč  (6,50€) zdarma
Kurýrní služba dobírka 188 Kč  (8,10€) 39 Kč  (1,60€)
Zásilkovna bankovní převod 95 Kč  (4,15€) zdarma
Zásilkovna dobírka 134 Kč  (5,75€) 39 Kč  (1,60€)

 

V případě objednávky bankovním převodem můžete platbu uskutečnit na náš účet vedený u Fio banky: IBAN:CZ0920100000002400137857, BIC: FIOBCZPPXXX , var.symbol: číslo objednávky.

V případě dobírky bude částka vybrána v EUR.

 

DOPRAVA - kurýrní službou na Slovensko (cca 2-5 dnů): 

Jakmile zásilku vyexpedujeme, obdržíte číslo zásilky e-mailem a můžete její pohyb sledovat. Zboží Vám bude doručeno za 2-5 dnů od expedice kurýrní službou na adresu. 

DOPRAVA na pobočku Zásilkovny na Slovensku:

Jakmile zásilku vyexpedujeme na Vámi v objednávce vybranou pobočku Zásilkovny, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno na vybranou pobočku do 2 až 5 dnů od naší expedice. Jakmlile bude zboží na vybrané pobočce připraveno k odběru, budete o tom vyrozuměni SMS zprávou a e-mailem. Balíček bude uložen na pobočce zásilkovny po dobu 14 dnů, kde si ho osobně vyzvednete. K vyzvednutí balíčku stačí v Zásilkovně pouze sdělit kód, který Vám byl poslán na mobil (e-mail).