Doprava

 

CENY ZA Dopravné V ČR : 

DOPRAVA PLATBA ZBOŽÍ 0-1000Kč ZBOŽÍ nad 1000Kč
Zásilkovna  bankovní převod/karta 59 Kč zdarma
Zásilkovna dobírka 89 Kč 30 Kč
PPL bankovní převod/karta 79 Kč zdarma
PPL dobírka 109 Kč 30 Kč
Česká pošta bankovní převod/karta 109 Kč 30 Kč
Česká pošta dobírka 139 Kč 60 Kč
Osobní odběr převod/karta/hotově zdarma zdarma

 

DOPRAVA - přepravní služba PPL (do 24hodin):

Jakmile zásilku vyexpedujeme, obdržíte číslo zásilky e-mailem a můžete její pohyb sledovat na: http://www.ppl.cz . Zboží Vám bude doručeno do 24 hodin od expedice rychlou spediční službou PPL domů nebo do zaměstnání. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Před samotným rozvozem Vás bude telefonicky kontaktovat řidič PPL a domluví se s Vámi na přesném a Vám vyhovujícím čase rozvozu. V případě, že nebudete přítomni, Vám bude zanecháno oznámení o doručení a druhý den budete kontaktováni znovu. Pokud se neuskuteční doručení ani na druhý pokus, bude zásilka uložena na depu PPL po dobu 10 dnů. Na zanechaném oznámení bude uvedeno tel. číslo na depo PPL, kde si můžete vyžádat další bezplatné doručení.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci (PPL) na lince zákaznického servisu PPL tel.: 844 775 775. V případě reklamace NEVYHAZUJTE OBAL - je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

 

DOPRAVA - Česká pošta (2-7dní):

Jakmile zásilku vyexpedujeme, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno Českou poštou za 2 až 7 dnů od naší expedice. Pokud Vás Česká pošta nezastihne při doručování zásilky, bude balíček uložen na poště po dobu 7 dnů. Balíčky určené pro dodání Českou poštou předáváme Zásilkovně, která tato balíčky automaticky přesměrovává na Českou poštu. Proto Vám přijde e-mail od Zásilkovny, ale doručení zajistí Česká pošta. 

DOPRAVA na pobočku Zásilkovny (2-4dní):

Jakmile zásilku vyexpedujeme na Vámi v objednávce vybranou pobočku Zásilkovny, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno na vybranou pobočku za 2 až 4 dnů od naší expedice. Jakmlile bude zboží na vybrané pobočce připraveno k odběru, budete o tom vyrozuměni SMS zprávou a e-mailem. Balíček bude uložen na pobočce zásilkovny po dobu 14 dnů, kde si ho osobně vyzvednete. K vyzvednutí balíčku stačí v Zásilkovně pouze sdělit kód, který Vám byl poslán na mobil (e-mail).

Pobočky Zásilkovny můžete zkontrolovat zde:  http://www.zasilkovna.cz/pobocky?closest=1

 

CENY ZA Dopravné na slovensko : 

DOPRAVA PLATBA ZBOŽÍ 0-3000Kč ZBOŽÍ NAD 3000Kč
PPL přepr.služba bankovní převod/karta 199 Kč zdarma
PPL přepr.služba dobírka 229 Kč 30 Kč
Zásilkovna bankovní převod/karta 95 Kč zdarma
Zásilkovna dobírka 125 Kč 30 Kč

 

V případě objednávky bankovním převodem můžete platbu uskutečnit na náš slovenský účet vedený u Fio banky Slovensko, IBAN:CZ0920100000002400137857, BIC: FIOBCZPPXXX , číslo účtu FIO Banka Slovensko: 2400137857 / 8330, var.symbol: číslo objednávky.

V případě dobírky bude částka vybrána v EUR dle aktuálního směnného kurzu.

 

DOPRAVA - přepravní službou PPL na Slovensko (do 48hodin): 

Jakmile zásilku vyexpedujeme, obdržíte číslo zásilky e-mailem a můžete její pohyb sledovat na: http://www.ppl.cz . Zboží Vám bude doručeno za 2-3 dny od expedice rychlou spediční službou PPL domů nebo do zaměstnání. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Před samotným rozvozem Vás bude telefonicky kontaktovat řidič PPL a domluví se s Vámi na přesném a Vám vyhovujícím čase rozvozu. V případě, že nebudete přítomni, Vám bude zanecháno oznámení o doručení a druhý den budete kontaktováni znovu. Pokud se neuskuteční doručení ani na druhý pokus, bude zásilka uložena na depu PPL po dobu 10 dnů. Na zanechaném oznámení bude uvedeno tel. číslo na depo PPL, kde si můžete vyžádat další bezplatné doručení.

DOPRAVA na pobočku Zásilkovny na Slovensku:

Jakmile zásilku vyexpedujeme na Vámi v objednávce vybranou pobočku Zásilkovny, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno na vybranou pobočku do 3 až 5 dnů od naší expedice. Jakmlile bude zboží na vybrané pobočce připraveno k odběru, budete o tom vyrozuměni SMS zprávou a e-mailem. Balíček bude uložen na pobočce zásilkovny po dobu 14 dnů, kde si ho osobně vyzvednete. K vyzvednutí balíčku stačí v Zásilkovně pouze sdělit kód, který Vám byl poslán na mobil (e-mail).